Oglądasz stronę w wersji archiwalnej - od 15.01.2024 r. główna strona BIP Urzędu Miejskiego w Nasielsku znajduję się pod adresem: https://bip.nasielsk.pl

1. Sekretarz wykonuje zadania w zakresie zapewnienia właściwej organizacji i sprawnego działania Urzędu. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

1) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie, inicjowanie zmian w zakresie poprawy jakości i efektywności pracy Urzędu, w tym dotyczących struktury organizacyjnej,

2) nadzór nad zapewnieniem właściwego obiegu informacji i dokumentów, w tym nad systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),

3) rozwijanie i koordynowanie procesu informatyzacji Urzędu,

4) przygotowywanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,

5) koordynacja czynności związanych z organizacją wyborów, referendów, konsultacji społecznych i spisów powszechnych,

6) koordynowanie przygotowania pod względem formalnym materiałów na sesje Rady,

7) wykonywanie zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza,

8) koordynowanie sprawnego systemu komunikacji wewnętrznej w Urzędzie,

9) nadzór nad podlegającymi komórkami organizacyjnymi, zgodnie ze schematem organizacyjnym,

10) nadzór nad sprawną obsługą interesantów i tworzeniem dobrego wizerunku Urzędu,

11) koordynowanie zadań realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu,

12) nadzór nad obiegiem wniosków o udostępnienie informacji publicznej,

13) nadzorowanie realizacji uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza,

14) nadzór nad Biuletynem Informacji Publicznej,

15) nadzór nad rejestrem uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza,

16) sporządzanie testamentów,

17) pełnienie funkcji kierownika Urzędu w razie nieobecności Burmistrza i Zastępcy,

18) poświadczanie dla potrzeb Urzędu dokumentów za zgodność z oryginałem,

19) realizowanie, we współdziałaniu z pozostałymi członkami Kierownictwa Urzędu, właściwego zarządzania zasobami ludzkimi, w tym składanie wniosków w sprawie ich awansowania, nagradzania lub karania kierowników i pracowników komórek 

20) wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Burmistrza z wyłączeniem czynności związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz ustalaniem wynagrodzenia,

21) reprezentowanie Gminy w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych, w zakresie uzgodnionym z Burmistrzem,

22) kierowanie wykonywaniem zadań obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w razie nieobecności Burmistrza i Zastępcy,

23) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza.

2. Przy wykonywaniu swoich obowiązków i zadań Sekretarz działa w granicach określonych imiennymi pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Burmistrza, poprzez Wydział Organizacji i Promocji oraz Kancelarię Burmistrza.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Radosław Romanowski
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-12-31 09:21:42
  • Informacja zaktualizowana przez: Radosław Romanowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-12-30 13:37:32
  • Liczba odsłon: 2726
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1728794]

przewiń do góry